zondag 18 september 2011

Blogcandy!

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 18 september 2011,scroll naar beneden voor nieuwere berichten!!

Hallo allemaal:

Vanwege het beginnen van mijn nieuwe blog en het behalen van de 100+ volgers op dit blog zal ik deze candy verlengen omdat niemand zich hier had ingeschreven voor de datum van 11 juli.
Deze candy loopt tot 18 september 2011. Dan is mijn vakantie weer ten einde en heeft iedereen hopelijk voldoende tijd om zich alsnog in te schrijven voor deze candy.De winnaar zal ik bekend maken m.b.v random.org. Iedereen die binnen de Europese Unie woont kan zich inschrijven hiervoor.
Zoals je kan zien zit er het volgende in/ bij:
  • 1x plastic tasje waarin Peach Tree drank heeft gezeten
  • 1x Velvet borders self adhesive
  • 1x Applicatieset voor scrapbooking
  • 1x Roze pailletenlint
  • 1x Vlinder-glittertjes (heel leuk om te verwerken op kaarten of bij het scrappen).
  • 1x Scrapboek accessoires (bloemen strass-steentjes)
  • 4x Zelfgehaakte bloemetjes.


Hoe kan je meedoen aan de Candy?
  • Meld je aan als volger (abboneer je op mijn blog), als je dat nog niet bent/gedaan hebt.Omdat het moeilijk is om volger te worden van een wordpress-blog mag je ook volger worden van dit blog.
  • Plaats de foto van mijn Candy op je blog met een verwijzing naar mijn
    blog … ik ga dit controleren ;-)
  • Schrijf je in via mr. Linky op mijn andere blog (http://kaartjesinspiratie.wordpress.com/blogcandy/) en laat een reactie achter onder dit bericht, dan weet ik wie er mee wil doen.



2 opmerkingen:

  1. ik wil graag volger bij je worden lukt alleen niet bij je andere blog dus heb het bijdeze gedaan en doe ook graag mee met de candy grt jans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi was al volger van je op mijn andere blog heb nu een andere bij deze weer volger een super candy en je kaarten zijn super !
    groet diana

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...