maandag 9 september 2024

KIC Challenge #194 t/m #197

 Hallo allemaal!

Zoals velen van jullie weten zit ik in het designteam van Kaartjes Inspiratie Challenges  en maak ik hiervoor dus kaarten, en soms ook  andere projecten.

Dit ervaar ik echt als ontspanning en vind het super leuk om mee bezig te zijn. 

Helaas is het de laatste tijd niet zo goed gegaan met mijn gezondheid, verschillende lichamelijke klachten ondervonden waar ik ook onderzoeken voor heb gehad in diverse ziekenhuisen. (Zuyderland en MUMC).

Op donderdag 29 augustus heb ik de de uitslagen binnen gekregen van deze onderzoeken.

Er is vastgesteld dat ik Dunne Vezel Neuropathie heb, er zijn tekenen gevonden dat ik de ziekte van Lyme zou kunnen hebben, en er wordt mogelijk nog gedacht aan het Carpaal Tunnel Syndroom omdat ik de laatste tijd ook met bepaalde handelingen last heb van tintelingen en verkrampingen in mijn handen/pols. 

Eigenlijk doordat ik vaker al vroeg in de avond moe ben, of waneer dit niet het geval is en ik nog energie heb om te knutselen, blijft het bijwerken van het blog nogal liggen, en om heel eerlijk te zijn, denk ik ook dat hier niet snel verandering in zal komen.

Ik zal daarom mijn best doen om wel met enige regelmaat een samenvatting te geven van meerdere challenges tegenlijk.

Bij deze wederom een samenvatting  van meerdere challenges tegenlijk.

KIC Challenge #194 Maritiem



Deze challenge liep van 16 juni  2024 tot 13 juli 2024.

Mijn bijdrage was zichtbaar tijdens de 1ste reminder een week na het ingaan van de challenge.




Mijn bijdrage was te zien tijdens de 2e reminder van deze challenge.


Bij deze kaart heb ik onder andere gebruik kunnen maken van de ijsjes mallen en stempels van 
#Carlijn Design.

Deze challenge liep van 14 juli 2024 tot 10 augustus 2024.



Deze challenge liep van 11 augustus 2024 tot 7 september 2024. 

Mijn bijdrage hiervoor was te zien tijdens de 2de reminder van deze challenge.




Deze challenge is afgelopen zondag 8 september 2024 ingegaan, en loopt tot 5 oktober 2024 tot 18:00

Mijn bijdrage krijgen jullie nog te zien tijdens een van de reminders, maar zal ik hier alvast met jullie delen.


Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten mailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar van het challengeblog, dan zet Renate jouw kaarten in de facebookgroep zodat je toch mee kunt doen.
Sponsor van deze uitdaging is Hobbyshop-online










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #194 t/m #197

 Hallo allemaal! Zoals velen van jullie weten zit ik in het designteam van Kaartjes Inspiratie Challenges  en maak ik hiervoor dus kaarten, ...