dinsdag 4 juni 2024

KIC Challenge #188 t/m #193

 Hallo allemaal!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn creaties die ik voor het designteam gemaakt heb van 

 Kaartjes Inspiratie Challenges Blog

hier met jullie gedeeld heb.

Nu weer even een samenvatting van meerdere challenges tegenlijk. 

KIC Challenge #188 Moodboard met Thema Winter  


Deze challenge liep van 31 december 2023 tot 27 januari 2024. 
Helaas was ik ziek in deze periode en had ik zelf geen bijdrage geleverd als designteammember.



Ik had er bij deze kaart voor gekozen om eens te stempelen op pergamanopapier. Deze ook geciseleerd met een bolpen om er een 3D effect in te krijgen. Verder afgewerkt als scrapkaart.

Deze uitdaging liep van  28 januari 2024 t0t 24 februari 2024 . 



Deze challenge liep van 25 februari 2024 tot 23 maart 2024.



Na hele lange tijd weer eens mijn Zig Clean Color Brush Markers tevoorschijn gehaald en een stempelafdrukje van Magnolia ingekleurd.
Op de achtergrond zie je een grote vlinderstempel van Stampin'Up! die ik met embossingpoeder heb gemaakt.

Deze challenge liep van 24 maart 2024 tot 20 april 2024.



Deze challenge liep van zondag 21 april 2024 tot  zaterdag 18 mei 2024


Deze challenge is nu nog lopende.

 Mijn creatie krijgen jullie nog te zien tijdens een van de reminders, maar wil hem hier toch alvast met jullie delen.



Je mag meedoen met 2 creaties.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 19 mei 2024
De uitdaging loopt tot 15 juni 18.00 uur 2024.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.

De sponsor voor deze uitdaging is designteamlid Renate.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #188 t/m #193

 Hallo allemaal! Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn creaties die ik voor het designteam gemaakt heb van    Kaartjes Inspiratie ...