zaterdag 23 december 2023

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal!

Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het

Kaartjes Inspiratie Challenges Blog

#KIC Challenge 184 Kaart met Restjes Designpapier










Dit is de lopende challenge op dit moment, en jullie kunnen nog altijd meedoen!

Hieronder mijn bijdrage voor deze challenge:



Als je een klein beetje roze op je kaart verwerkt volstaan deze al.


Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder in het bericht bij het challenge blog. Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 3 december 2023.
De uitdaging loopt tot 30 december 18.00 uur 2023.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.

Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten emailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar van het challenge blog, dan plaatst Renate jouw kaarten in de facebookgroep zodat je toch mee kunt doen.

Sponsor van deze uitdaging is Hobbyshop Veldmaat


Veel succes!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...