zondag 18 september 2011

Resultaat 1e project naaicursus, op vakantie geweest en winnaar blogcandy!

Hallo allemaal!


In een eerdere post (een heel tijdje geleden) had ik geschreven dat ik was gestart met naaicurus,en dat ik begonnen was met het maken van een jurk.
Jammer genoeg was er eind juni al zomerstop,maar omdat ik graag mijn jurk klaar wilde maken en wilde meenemen op vakantie,was ik er thuis zelf aan verder gegaan,en voor de afwerking heb ik hulp gevraagd aan mijn tante,die coupeuse is,en heeft zij mij verder tekst en uitleg gegeven over wat ik moest doen en onder toeziend oog van haar heb ik de jurk kunnen afmaken,en heb ik deze dus ook op vakantie kunnen aandoen( zie hieronder een foto van mijn zelfgemaakte jurk; op vakantie).






Het is enige tijd stil geweest hier op mijn blog,maar dat komt omdat ik 3 weekjes vakantie had; en hiervan ben ik 2 weekjes op vakantie geweest naar Rhodos/Griekenland met mijn beste vriendin.
Wij hebben het gelukkig 2 weekjes iedere dag rond de 30 a 35 graden gehad; we hebben in een heel leuk appartement gezeten,appartementen Majestic genaamd.
De eigenaar van het complex probeerde mij iedere dag weer een ander grieks woordje te leren, en dat is toch echt heel anders dan het engels of het nederlands.Je kan er ook echt niks in terug herkennen,maar op het einde kon ik dus wel vragen en zeggen hoe het met me ging,de sleutel van de kamer vragen en iemand begroeten op z'n Grieks en wat zijn die Grieken zoveel vriendelijker als je alleen al 1 of 2 woordjes grieks spreekt.
Wij hebben een aantal dagen aan het strand gelegen,voornamelijk kiezelstrand wat dus echt geen pretje was,en de zee had vrij hoge golven,maar verder hebben we ook een aantal excursies gedaan,waaronder de Jungletour met Nicos Papas,en een boottocht naar sponzeneiland Symie.
Dit was echt allemaal super om mee te maken!
Zelf hebben we ook meer dan eens de oude stad bezocht en zijn we een dagje met de bus naar Lindos gegaan,wat ook echt de moeite waard was.
Toen we terug kwamen van vakantie is mijn vriend ons van het vliegveld komen halen en had hij een heel mooi boeketje bloemen voor me,hebben we Suzanne thuis gebracht en daarna nog bij mijn ouders gaan eten en bijvertellen over de vakantie. s'Avonds zijn we toen ook nog naar de moeder & stiefvader van mijn vriend gegaan en heb ik ook daar verteld over mijn vakantie,wat wel gezellig was.


Ik en Ralf hebben nu ook nog een aantal daagjes samen vrij gehad,omdat Ralf 2 weken op een booreiland heeft gewerkt had hij nu 1 weekje vrij- af en morgen beginnen we allebei weer met werken.
Maar vandaag zou ik de winnaar bekend maken van mijn candy,en ik zou dit in eerste instantie via random.org doen,maar omdat zich maar 4 mensen hebben ingeschreven voor mijn candy en er maar 1 zich heeft ingeschreven via mr.Linky heb ik met mijn vriend overlegd hoe ik het nu moet gaan doen met het verloten en hij had de mening dat de gene die zich had ingeschreven via mr.Linky ook de winnares moest zijn.



En de winnaar van mijn candy is bij deze dus Hanneke!!
Gefeliciteerd meid,als je me je gegevens even doorstuurt naar kaartjesinspiratie@gmail.com dan stuur ik de candy zo snel mogelijk naar je op!!











2 opmerkingen:

  1. Hoi Kimmie wat leuk dat je zo'n fijne vakantie had en wat knap zeg zo'n zelfgemaakt kleed !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kimmie,
    bedankt voor je leuke reactie en veel succes op het werk en hopelijk heb je snel weer wat meer knutseltijd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...