woensdag 31 augustus 2011

Congratulations!

Hallo allemaal!


Zoals ik ook al in mijn vorige post zei, was ik vrijdag lekker creatief geweest en was dit het 2e kaartje die ik heb gemaakt voor mee te doen aan een verjaardagscandy.
Ik heb weliswaar tot 4:00 in de nacht zitten knutselen en toen dacht ik bij mezelf nu wordt het toch eens tijd om naar bed te gaan.
Voor dit kaartje heb ik weer diverse challenges uitgezocht:
Dit keer heb ik geen sketch als voorbeeld gebruikt maar eigen creatie.
Ik heb gebruik gemaakt van een In Shape mal van Crealies,het gras is een border van Crealies en de bloemetjes en swirls zijn Creatables van Marianne Design.
De meeldraadjes zijn ook weer van Crealies,en de pareltjes heb ik vastgezet met de hotfix.



Het stempelafdrukje is van de Magnolia Sweet Rainbow Collection 2011 en heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.


2 opmerkingen:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...