dinsdag 21 september 2021

Nieuwe Producten!

 Hallo allemaal!

Ik wil weer wat nieuwe producten met jullie delen die via mij te bestellen zijn ; wat nieuw zijn in het assortiment van Young Living.

Met deze poeder en water maak je een mango-rozen drankje dat de gezondheidsvoordelen van kurkuma en probioticum combineert en zo de gezondheid van de gewrichten, mobiliteit en herstel na sporten ondersteunt.

Ideaal product voor het najaar! €41.86

Een nieuw cbd product!

Eentje voor je beauty routine..

Kalmeert, verzacht en hydrateert je huid 💚.

En dat met de unieke combi van cbd en etherische oliën. €98.43

Van de nieuwe lushious lemon olie ben ik al fan!!

Dus die handzeep zal vast ook goedkomen.

Dit is een nieuwe, frisse variant!

Denk eraan.. van 1 flesje kun je er 3 maken (lekker duurzaam in gebruik dus) €17.24

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...