zondag 26 september 2021

Nieuwe Original Producten!

     Hallo allemaal!

 Graag wil ik weer wat producten van Ha-Ra onder de aandacht brengen die vanaf nu te bestellen zijn. En hiervoor kan je bij mij terecht. Wil je de producten eerst graag zien, dan verwijs ik jullie door naar mijn Business – Partner Desiree Rouwette-Pelzer , en kunnen jullie met haar een afspraak maken om de producten te bekijken.

Nieuw in het najaar bij Ha-Ra:

Droogballen gemaakt van schapenwol die de droogtijd van je droger met minimaal 25% verkorten en daarnaast zorgen voor een superzachte was die minder gestreken hoeft te worden.

De antibacteriële Star doek, alleskunnen nu ook met duurzame en langdurige antibacteriële werking!

BIO WC Power Spray, lang verwacht en nu eindelijk ter beschikking bij Ha-Ra. En hoe, meteen zeer zuinig in gebruik en met top resultaat in de WC.

De koperen spons als aanvulling voor onze vaatwasset, vooral geschikt voor hardnekkig vuil!

De vegan dierenzeep zal ook jouw hond doen verbazen. Werkt antibacterieel en tegen teken, vlooien en mijten dankzij enkele essentiële oliën.

De Purus Eco Premium binnenmat, in totaal nieuwe uitvoering en nog droger je huis binnenstappen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...