maandag 13 september 2021

NIEUWE NATURALS PRODUCTEN SEPTEMBER 2021

 Hallo allemaal!

Ik ben al hele lange tijd partner bij Ha-ra Nederland, en tot op heden heb ik hier niks meer meegedaan. Omdat ze nu met veel mooie producten in het nieuws komen, wil ik ook deze graag met jullie gaan delen. En bij interesse, kan ik deze ook voor jullie bestellen.

Ook dit najaar weer vele nieuwe Naturals huidverzorging – en wellness producten :

Wellbeing tea, nieuwe samenstelling bestaande uit een warme en kruidige fruitmelange van exotische vruchten in combinatie met aromatische klruiden.

Scented candle in leuke weckpot, dit jaar in warm&cozy wintertime geuren. Heerlijk om van je huis een knusse omgeving te maken.

Nieuw zijn de Oil bath melts, een badolie in vaste vorm voor een weldadige badervaring!

Trendy en leuk, onze nieuwe Soap bars, in 3 heerlijke geuren.

Vernieuwd en terug van weggeweest, de little love baby care set, je zal vanzelf verliefd worden op deze geur en de werking voor je pasgeboren baby!

En ook voor mannen dit najaar iets nieuws, de Shaving set, bestaande uit een schitterende scheerkwast, heerlijke shaving soap en zeer verzorgende balsem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...