woensdag 21 juli 2021

Orca Empowerment Reiki!

Hallo allemaal!

Gisterenavond om 20:00 heb ik de 2e inwijding gehad van Delphin Trilogy Reiki.

Het 2e deel is Orca Empowerment Reiki.

Het symbool van dit 2e deel heb ik weer op een steen gemaakt.


Het was sowieso fijn om een stukje spiritualiteit te combineren met creativiteit.

Daar waar ik vorige keer heel goed kon uitleggen wat ik voelde, is dat deze keer wat moeilijker, want waar ik begon in een meditatie, met Orca healing muziek op de achtergrond en de diffuser aan met een blend van Gentle baby en Seedlings Calm, viel ik in slaap en werd pas om 22:00 wakker.

Wat er in de tussentijd is gebeurd kan ik me niet zo herinneren.

Nu kan ik me op het laatste deel van deze trilogie reiki gaan voorbereiden en inlezen,en daarna ben ik officieel Delphin Trilogie Reiki Master, en mag ik deze mooie bijzondere healing/ energie stroming ook weer doorgeven.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...