woensdag 4 augustus 2021

Dolphin Chrystal Reiki TM

Goede avond allemaal!

Deze avond heb ik mijn laatste inwijding gehad van de Dolfijnen Trilogie Reiki (DTR).

Alvorens, ik deze kreeg had ik me eerst voorbereid.

Ik begon al enkele dagen geleden weer met mijzelf een reiki behandeling te geven.

Gisteren heb ik het symbool die hoort bij de Dolphin Chrystal Reiki TM, de spiraalzon, op een steen gemaakt.

Ik zette mijn edelstenen klaar, en de stenen waarop ik zelf de tekens behorende bij de DTR op had gemaakt.

Toen vulde ik snowy the owl diffuser, met 3 druppels sage, 3 druppels lavendel en 3 druppels ying yang, en begon mijn orakelkaarten set te reinigen.

Zette het geluidje aan van stromend water, waarbij het makkelijker is om de dolfijnen te visualiseren.

Ging liggen, de blauwe fluoriet steen legde ik t.h.v mijn hart in het midden van de borstkast, de steen met de spiraalzon heeft daar even kort naast gelegen totdat ik het verplaatste naar mijn voorhoofd (3e oog).

Had het gevoel dat ik werd meegenomen en voel de tintelingen van uit mijn voeten omhoog gaan.

Daarna trok ik de onderstaande kaarten.

En daarna had ik de terugkoppeling ontvangen en gelezen die ik van Marie-Jose van Elohim Energetisch Praktijk gekregen had, over hou zij de inwijding in het laatste onderdeel van deze mooie healing tool had ervaren.

Ook liet ze me weten, dat het certificaat per post naar me toe wordt gestuurd, en zodra ik dat ontvangen heb, mag ik mij officieel Dolphin Trilogy Reiki Master noemen, en mag ik ook andere personen behandelen en/ of inwijden.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...