zaterdag 17 juli 2021

Cover Dew Drop Diffuser!

 Hallo allemaal!

Afgelopen dinsdag op woensdag avond/nacht, ben ik aan de slag gegaan met het maken van een cover voor de Dew-Drop diffuser.

Ik heb deze met multi color haakgaren gemaakt.

Heb eerst een rondje gehaakt met dubbel garen en losse. Vervolgens heb ik het idee van macrame gevolgd en deze knoop techniek toegepast en later nog kralen toegevoegd.

Dit was even wat werk, maar ben zelf blij met het resultaat.

Het breekt het uiterlijk van de diffuser, zoals je hieronder kan zien als die aan is.



Als je interesse hebt in een diffuser cover voor jouw dew drop diffuser, kunnen deze op bestelling door mij gemaakt worden.

Uiteraard kan zo een cover ook gemaakt worden voor andere diffusers, maar dan moet ik wel eerst kunnen meten wat de afmetingen zijn, zodat ik de juiste maat kan maken.

Jullie kunnen contact met me opnemen via mail, of via het contactformulier.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...