maandag 12 juli 2021

KIC Challenge #155 Maritiem!

Hallo allemaal!

Op het Challengeblog en in de Facebook groep van Kaartjes Inspiratie Challenges, was op 20 juni 2021 KIC Challenge 155 van start gegaan.

Ik had deze challenge geen tijd gehad om mijn bijdrage voor het designteam op tijd af te hebben.

Echter had ik vanavond zin en tijd gevonden om weer eens creatief aan de slag te gaan, en heb voor jullie een kaart gemaakt in dit thema.

Laat het thema ook een beetje passen met hetgeen waar ik momenteel mee bezig ben.

Dolfijn Trilogy Reiki (DTR)
Dolphin Trilogy Reiki (DTR) kan je leven veranderen: je intuïtie versterken, je dromen verhelderen en je enorm veel liefde en wijsheid laten ervaren van de Dolfijnen en Orka’s.

Mijn 2e inwijding staat gepland voor dinsdag 20 juli.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...