woensdag 11 mei 2011

Terracota is de kleur voor het Kleurenkaartenteam!

Hallo allemaal!

Jammer genoeg had ik het vorige week niet gered om mee te doen met het kleurenkaartenteam toen de kleur zwart was,omdat ik het even wat drukjes had en mijn vriend nog vakantie had.
Maar ik heb me door de kleur zwart laten inspireren,en heb hier het weekend iets mee gemaakt,maar ik zal dit kaartje voor morgen in de planning zetten.
Ook had ik jammer genoeg geen tijd om ieders blog te bezoeken en te reageren,maar ik zal bij deze al zeggen dat ik de creaties die iedereen maakt voor het kleurenkaartenteam,altijd erg leuk vind!!
Nu eerst het terracota kaartje met scrappapier van DCWV Classique,een stukje behangpapier, een stempeltje van The Greeting Farm wat ik ingekleurd heb met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en bewerkt met stickles.
Verder is het kaartje ook nog versierd met brads, een lintje,en stoffen scrapbloemetjes met daarin wat kraaltjes als kern.



Tevens wil ik met dit kaartje mee doen aan Sketch Saturday, week #154.


8 opmerkingen:

  1. Hoi Kimmie,
    wat een leuk kaartje is dit geworden !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi Kimmie en helemaal TERRACOTTA!
    Prima gedaan, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan hoor en veel succes ermee in de challenge!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Kimmie,

    Zéér mooi kaartje !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kimmie, mooie kaart hoor, leuk die twee nestabilities over elkaar.
    Succes met de challenge.
    grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf kaartje zeg! Het plaatje is echt heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...