woensdag 27 april 2011

Hartelijk Gefeliciteerd voor het kleurenkaartenteam!

Hallo allemaal!




Bij deze dan toch mijn bijdrage voor het kleurenkaartenteam.
Dit keer was de kleur bordeauxrood.
Omdat ik gisteravond pas aan de kaart was begonnen en deze vandaag heb afgewerkt was het later dan wat jullie van me gewend zijn dat ik deze kaart gepost heb,maar gelukkig nog wel op tijd!!!

Tevens wil ik met dit kaartje ook meedoen aan:

 Sketch Saturday week #152.

Ik heb voor dit kaartje bordeauxrood en glanzend wit cardstock gebruikt, en scrappapier van Papermania The Big One Clare Curd's Signature Range.
In de periode dat ik nog geen Double Do XL had hadden we onze eigen nestabilitiesvormen  gemaakt en deze heb ik hiervoor weer eens gebruikt en verder de kaart versierd met geponste bloemetjes met daarop een strass-steentje, een zilverkleurige sticker van hartelijk gefeliciteerd  en een 3D plaatje van Janneke Brinkman-Tjebbes (of zoiets).





9 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaart ! helemaal geslaagd ! leuk !
    bedankt voor je deelname en hopelijk ben je er volgende week ook weer bij
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Ik vind je papier geweldig! Veel succes ermee bij de challenge!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Kimmie,

    Leuk kaartje, en we lezen het later wel als je het wat kalmer hebt hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi, zeg! Leuke layout!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is nog steeds woensdag en je kaart is bordeauxkleurig.
    Niets aan het handje dus.
    Mooie kaart heb je gemaakt Kimmie.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk kaartje geworden.
    Mooie bloem.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. schitterend kaartje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Kimmi, dank je wel voor het meedoen met Sketch Saturday, je kaart is prachtig hoor, dank je wel voor het delen en veel succes. Veel liefs Terry xxxx

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...