donderdag 12 mei 2011

Een flapkaart met zwart-wit en paars!

Hallo allemaal!


Eerst even een vraagje! Om 1 of andere reden wordt mijn blog alleen in Internet Explorer weergegeven en niet in andere browsers,en wat ik ook probeer het lukt me maar niet om hem werkend te krijgen.
Hebben meerdere hiermee problemen gehad en wat hebben jullie hieraan gedaan?
Ik heb een berichtje geplaatst op het help-forum van google en hier ook reactie op gehad,maar ik krijg de HTML code van mijn bloglayout niet gevalideerd waardoor het probleem zich niet meer voordoet of het probleem grotendeels verholpen zou zijn. Wie oh wie zou mij kunnen helpen?


Zoals afgesproken zou ik jullie mijn kaartje showen waarbij ik me had laten inspireren door de kleur zwart van de afgelopen week.
Dit kaartje is of voor een communiekantje of voor als mijn nichtje slaagt voor haar examens die volgende week gaan beginnen.
Dat zal diegene in kwestie nog even moeten afwachten.
De werkbeschrijving om dit model kaart te maken heb ik een hele tijd geleden op internet gevonden en het leek me wel een uitdaging om weer eens iets anders te maken dan het gebruikelijke model kaart.
Ik heb hierbij wit en paars cardstock gebruikt en het scrappapier is weer van Papermania The Big One (Clare Curd's Signature Range).
Dit gebruik ik de laatste tijd wel regelmatig want ik begin het steeds mooier te vinden.
Verder nog wat bloemetjes gestanst van Marianne Design / Crealies,swirls van Crealies ,en een vlindertje van Marianne Design en de naam heb ik met behulp van Microsoft Word gemaakt en de letters uitgesneden.
Het stempelafdrukje is van de  Magnolia Fairytale and Pirates Collection 2010,en deze heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en ook rondom wat versierd met strass-steentjes.
Om het kaartje te sluiten heb ik paars organzalint gebruikt.
Hieronder een 4-tal foto's van de kaart.





5 opmerkingen:

  1. Het is een erg leuk kaartje geworden Kimmie !
    Klopt hoor dat mijn kaartje naar het bordeau ging :)
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat is dit een leuk modelletjes ! helemaal geslaagd ! mooi.
    vergeet je niet tijdig op te geven voor het kleurenkaartenteam als je nog eens wil meedoen hé ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje Kimmie !
    Er leuk met dat zwart en die mooie Tilda !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart kim
    erg leuk gedaan
    helaas kan ik ej niet met je probleem helpen want heb er zelf geen last van ( voor zover ik weet tenminste hihi)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...