vrijdag 8 april 2011

Sketch Saturday

Hallo allemaal!


Morgen zijn Marjo & Jeroen van hobby-winkel Harlekino/ Harlekino Webshop 25 jaar getrouwd en ter ere daarvan heb ik een kaartje gemaakt en dat vanmiddag langs gebracht in de winkel in Gulpen.
Met dit kaartje wil ik meedoen aan Sketch Saturday week #149.





Ik heb bij dit kaartje kleuren gebruikt die ik normaal niet zo snel zou kiezen maar met de combinaties van het scrappapier (vintageblokken van de Action) vond ik dit erg mooi staan.
Ik heb een stempel van The Greeting Farm ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en ben de stempellijntje nagegaan met de zwarte spicapen om zo het ook een beetje een feestelijk glittereffect te geven.
De bloemetjes zijn van Crealies en hierdoor heb ik een bloemetjeseyelet gedaan.
De tekst heb ik op de pc gemaakt met tekstverwerkingsprogramma.



5 opmerkingen:

  1. Cute stempeltje en de kleuren van je papier vind ik heel geslaagd!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt! Ziet er super uit!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kimmie,

    Oh wat een schattige stempel en mooie kaart heb je ermee gemaakt, dat zullen ze lief vinden van u !!

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...