woensdag 13 april 2011

Labelkaartje! met the Greeting Farm!

Hallo allemaal!

Hier weer een post voor het kleurenkaartenteam voor de 3e keer op een rij.
Dit keer met lime-groen.
Ik heb de workshop uitgewerkt van april/mei van de clubScrappers-Design.
Ik vond het heel moeilijk om met deze kleur te werken omdat ik in eerste instantie niet goed wist wat het precies voor een kleur was,maar heb mijn best gedaan.
Ik heb wel bij het stempelafdrukje, wat ik heb ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden ook een ander kleur erbij gedaan omdat ik het anders te groen vond.
Voor de rest heb ik me zoveel mogelijk aan de opdracht gehouden.




Vond het erg leuk om deze workshop uit te werken en hij staat ook heel goed omschreven op de club.
Ben benieuwd naar jullie reacties!



17 opmerkingen:

  1. dit heb je leuk gemaakt ! heel bijzonder, heb ik nog niet gezien, dus lekker origineel.
    bedankt voor je deelname en hopelijk ben je volgende week ook weer van de partij,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke labelkaart is dit geworden zeg, mooi gemaakt hoor.
    groetjes marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat heb je dit leuk gedaan zeg, prachtige labelkaart,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk zo'n labelkaart. Ondanks dat je het een moeilijke kleur vond, is ie erg geslaagd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Kimmie,

    Zo dat heb je weer prachtig gemaakt ség!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi origineel kaartje!
    Knap hoor!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor en lekker orgineel!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi geworden hoor Kimmie, het afdrukje is ook zo lief.

    Groetjes Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Missie geslaagd! Superleuk gedaan én de juiste kleur! Meer moet dat niet zijn toch???
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi en leuk gemaakt zeg
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Kimmie,

    Wat een leuke labelkaart is het geworden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi,
    wat leuk gemaakt!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt een "Leukje" hoor Kim!
    Wat heb je een boeiend blog, mijn complimenten, ik ben je volger geworden.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. :D, Hallo Kimmie, ik kom bij al mijn volgers nog eens even een kijkje nemen. Het is je weer gelukt om een leuk kleurenkaartje te maken, afdrukje is ook schattig. Succes verder met je blog.
    Liefs
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schattig labelkaartje Kimmie
    en de kleur is mooi en fris....prachtig gemaakt
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...