donderdag 14 april 2011

Anyone For Anya!

Hallo allemaal!

Gisterenavond heb ik voor de 2e keer naaicursus gehad en heb ik een deel van de patronen op stof getekend en al uitgeknipt en als huiswerk heb ik mee gekregen dat ik mag gaan rijgen en lussen...daarmee zie je dan het patroon op de stof door de draadjes die je erdoorheen hebt geregen.Dit had Margot me natuurlijk wel eerst uitgelegd zodat ik weet wat de bedoeling is.
Dit ga ik waarschijnlijk het weekend doen als ik bij mijn vriend ben.

Gisteren kreeg ik via hyves een berichtje dat je kans kan maken om in het Design Team te komen van Anyone For Anya als je een kaart zou maken voor de Egg-citing Color Challenge.
Zo ben ik vanmorgen aan de slag gegaan en wil ik met dit kaartje mee doen aan 2 challenges:


Ik heb voor lila cardstock gekozen en divers aan scrappapier wat afkomstig is van de Action.
Verder een lintje (ook van de Action), bloemetjes  en de soort "pijltjes"gestanst van Crealies, brads,strass-steentjes en nog 2 roze plastic bloemtjes toegevoegd.
Het tekstje happy birthday heb ik afgedrukt.
Het afdrukje van The Greeting Farm ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.



6 opmerkingen:

  1. Hallo Kimmie,

    Wat ben je juist aan het maken op de naaicursus, klinkt leuk!

    En je kaartje is ook leuk geworden!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk kaartje hoor kimmie en ben ook nieuwsgierig naar wat je aan het maken bent
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous card Kimmie! Love the layout and your colouring. Thanks for joining in the colour challenge at AFA? this week.
    Susan xxox AFA DT
    http://stamponme.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, nice colors and details.
    thanks for joining us at Sketch Saturday this week.
    Hugs, Bente

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterend kaatrje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Kim,
    wat super leuk dat je een naaicursus volgt zeg! ik krijg hier en daar van mijn oma wat tips en uitleg. Maar je kaartjes zijn ook weer super! Je bent weer lekker druk geweest.
    Groetjes,
    Lotte

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...