donderdag 7 april 2011

Opbergsysteem voor knoopjes en een nieuwtje!

Hallo allemaal!

Even iets anders als een kaartje wat ik met jullie wil delen.
Vorige week donderdag kwam mijn vriend thuis met plastic buisjes van zijn werk met rode dekseltjes en kreeg ik deze want het leek hem wel handig om iets in op te bergen m.b.t mijn hobby, en ik ben eens begonnen met het uitsorteren van mijn knoopjes om te scrappen om beter overzicht te krijgen.



Zo ziet het er dus uit. Ik ga er nog meer krijgen,maar had er in eerste instantie 5 gekregen omdat ik ze eerst kon uitproberen.Ik vind ze eigenlijk wel super handig en best grappig om zo mijn knoopjes te kunnen sorteren en opbergen.

Ik heb ook nog een ander nieuwtje want ik wil me natuurlijk op hobbygebied steeds meer uitbreiden en mijn creativiteit verbreden, en ik ben daarom gisteren gestart met een naaicursus bij Modice in Margraten.
Ik had eigenaresse Margot Olsthoorn in november vorig jaar al gemaild dat ik interesse had om op naaicursus te gaan,maar op dat moment had ze nog geen plek.
Afgelopen weekend kreeg ik een mailtje van haar dat er een plekje was vrijgekomen op woensdagavond,en zodoende gisteren mijn eerste les gehad.
Het is een erg leuk en gezellig groepje. Ik had in de knipmode nr 5 van mei 2009 een patroon uitgezocht van een jurkje en ik heb dit helemaal nagetekend op patroontekenpapier,met een beetje hulp en uitleg van Margot,maar toen de les klaar was had ik in ieder geval het hele patroon klaar.
Vanmorgen ben ik in Beek bij de Lapjeskat geweest om voor stof te kijken en heb ik dus ook heel leuk stof gekocht,zodat ik komende woensdag aan de slag kan met het stof en de naaimachine!
Zodra ik mijn 1e creatie klaar heb zal ik jullie deze ook laten zien.



5 opmerkingen:

  1. He wat leuk Kimmie !
    Ik vind je opbergsysteem echt goed gevonen en ben erg benieuwd naar je eerste zelfgemaakte kledingstuk !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeps, dacht dat ik op een andere blog geklikt had ! sorry ! ben goe wakker vandaag =)
    leuk opbergsysteem dus !!!
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee van je vriend, die denkt verder na. Is ordelijk om op te bergen.
    Grtjes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke buisjes voor je knoopjes en lekker overzichtelijk! Veel succes met je naaiwerk en ik ben al benieuwd naar je eerst resultaat!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...