woensdag 6 april 2011

Kleurenkaartenteam met Geel!

Hallo allemaal

Dit keer mijn tweede bijdrage voor het kleurenkaartenteam met als kleur Geel.
Meestal ben ik in het weekend bij mijn vriend thuis en dan neem ik toch eigenlijk wel een deel van mijn spullen mee zodat ik daar ook lekker creatief kan zijn.
Dit keer had ik de sketch weer uitgezocht bij het forum van de Scrapotheek en is nu van sketchweek nr 13.
Omdat ik niet zoveel geel scrappapier had zijn we zaterdagmiddag nog even naar Harlekino in Gulpen geweest en daar heb ik toen samen met mijn vriend wat scrappapier uitgezocht zodat ik zondag lekker hiermee aan de slag kon gaan.
En aangezien het zaterdag zo een ongelofelijk lekker weer was,zijn we daarna nog doorgereden naar mijn moeder en zijn we met haar samen op het terras bij Talentino in Margraten wat gaan drinken.
Talentino is een knus oergezellig authentiek restaurant waar Talenten met een Psychiatrische en/of verstandelijke beperking de mogelijkheid hebben om op Bourgondische en Ambachtelijke wijze U te laten genieten van hun kooktalenten .
Dit is altijd harstikke leuk om daar te komen want je ziet dan ook jongeren groeien in hun werk, of er komen weer nieuwe jongeren waar je dan weer even aan moet wennen en kennis mee kan maken,maar het is echt een aanrader voor diegene wat de mogelijkheid hebben er eens heen te gaan!

Maar goed nu weer terug naar mijn kaartje,waarvan jullie hieronder het resultaat kunnen zien.




En dit keer heb ik natuurlijk geprobeerd om het nog meer in het geel te houden dan bij mijn eerste bijdrage die in het wit was.

16 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje hoor!
    Lekker zonnig ;)
    Leuk om zo in mijn nachtdienst al een geel kaartje te kunnen bewonderen.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige vrolijke kaart heb je gemaakt,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie gele kaart geworden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zonnig kaartje!
    Groetjes,
    Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Kimmie,

    Wat een schattig kaartje heb je gemaakt en wat zijn die stempels toch leuk.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart hoor!
    Kan je misschien de gele kaart eerst zetten en dan je sketch zo zien we je gele kaart op de sidebar!
    groetjes
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke zomerse kaart
    mooi papier ook
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een lieverdje, mooi
    bedankt voor je deelname en hopelijk tot de volgende ?
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje hoor! mooi papier ook
    Lekker zonnig

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Kimmie het is je prima gelukt, een schattig kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes van Ageeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart!
    Je blog is niet te lezen met Mozilla. Wel met Internet Explorere.
    groetjes,
    Aleida

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk en fris kaartje !
    Wat heb je je afbeelding mooi ingekleurd !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie gele kaart heb je gemaakt. ¨Prachtig hoor!
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaart en mooi gekleurd! Goed geslaagd hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heerlijk zonnig kaartje hoor!
    Groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...