zondag 3 april 2011

The Greeting Farm

Hallo allemaal!


Gisteren ben ik hier bij mijn vriend thuis lekker creatief geweest en heb ik een kaartje afgewerkt waar ik vorig jaar of nog eerder ergens al een begin mee had gemaakt,maar wat ik dus nog steeds niet had afgemaakt.
Ik doe regelmatig sketches uitzoeken en die op de maat dat ik de kaart wil maken afdrukken met word,en de sketch die ik hiervoor gebruikt heb is afkomstig van Stamp Something Challenges - sketch by Ann Venlo...ik weet natuurlijk niet meer van wanneer deze precies is dus kan het patroon van de sketch niet bij de kaart toevoegen.



Misschien is de foto een beetje onduidelijk omdat hij de flitser aan had,ook al was het vanmiddag nog licht toen ik de foto maakte.
Ik heb verschillende soorten scrappapier gebruikt, o.a. van creamotion, van de Kruidvat (ooit eens een pakket gekocht) en van 1 van de vintageblokken afkomstig van de Action.
Het stempelafdrukje is van de Greeting Farm en ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en verder de kaart versierd met bloemetjes van Crealies, waarbij in de kern een strass-steentje. Rechtsonder ook nog 2 pins erbij gedaan om het nog een leuker effect te geven.
Zo nu ga ik nog even genieten van de avond-nacht samen met Ralf voordat we gaan slapen.
We wensen natuurlijk iedereen alvast welterusten en voor morgen een fijne dag!!!

6 opmerkingen:

  1. wow, een jaartje een kaart laten liggen... dat is me nog niet overkomen, veel geduld heb je dan !!!
    het resultaat mag er zeker wezen ! mooi gedaan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje Kimmie !
    Dat afdrukje is echt een lieverdje hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeej Kim.

    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. En het stempeltje is echt een lieverdje.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kim,
    Schattig kaartje en wat een lief afdrukje, super!!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi fleurig kaartje
    je blog ziet er ook leuk uit
    grtz natacha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. My neighbor and I were just debating this specific topic, he's usually searching for to prove me incorrect. Your view on this is great and precisely how I actually feel. I just now mailed him this web site to point out him your individual view. After looking over your web site I e-book marked and can be coming back to learn your new posts!

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...