vrijdag 1 april 2011

Theeboekje!

Hallo allemaal

Ik ben afgelopen dinsdag begonnen aan het maken van het theeboekje.
Omdat ik nu bij mijn vriend ben was het even een gezoek waar ik het patroon ook alweer vandaan heb en ik heb het patroon via Peetjes Freubelsite gekregen.
Als je niet op je eigen pc zit dan is het vaak een gezoek naar sites of programma's om ook van hieruit je foto erop te kunnen zetten,waardoor het wat langer duurt om je bericht te posten; maar dat is gelukkig toch gelukt!
Ik weet dat ik hem vorig jaar gevraagd heb en dat iemand mij het patroon heeft gestuurd,en had nu toch zoiets van hier ga ik iets mee doen,want het was er nog steeds niet  van gekomen.


Ik heb het scrappapier waar de theezakjes inzitten wat bewerkt met Distress inkt,maar weet niet of je dit goed kan zien.Het stempelafdrukje heb ik een keer gekregen en ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Verder de tekst gemaakt op de pc, een lintje om het doosje vastgeplakt dubbelzijdige plakband en de gesp is van een mal van Crealies.





Ben natuurlijk reuze benieuwd naar wat jullie van het resultaat vinden; maar zelf vind ik het wel heel leuk geworden.
En het is natuurlijk eens wat anders als een kaartje,en leuk om iemand cadeau te geven.
Vond het ook heel leuk om te maken.





4 opmerkingen:

  1. deze is echt leuk ! mooi gedaan,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Kimmie,

    Ik vind het geweldig mooi geworden hoor!!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend theeboekje kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super schattig theeboekje.
    Lief afdrukje.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...