zondag 24 april 2022

Verpleegsters tasje!

Hallo allemaal!

Ik heb weer eens de tijd genomen om achter de naaimachine te kruipen nadat ik internet had afgezocht naar verpleegsters tasjes.

Eerst even wat ideeën op gedaan, en toen dacht ik, dit kan ik ook heel goed zelf maken.

Ik had nog een rest gordijnstof liggen wat ik ontzettend leuk en fleurig vindt, en een stukje katoenen stof.


Onder het naaien zijn me wel de nodige naalden over gebroken, omdat de lagen waar ik doorheen moest steeds dikker werden.

Vandaag voor het eerst gebruikt tijdens het werk, wel een aantal attributen anders georganiseerd, maar ik vond het heel fijn om alles bij de hand te hebben.

Ben natuurlijk benieuwd hoe jullie hem vinden geworden?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...