zaterdag 9 januari 2021

Secret Santa!

 Hallo allemaal!

Het is alweer even geleden dat ik wat geplaatst heb, maar eerst nog even dit:


Afgelopen jaar heb ik samen met enkele leden van de designteamgroep meegedaan aan Secret Santa. 

Op kerstavond mochten we deze  openmaken. 

Ik ben ontzettend verwend geworden door Elly Claessen die mij had getrokken met ontzettend leuke cadeautjes en een keigave creatie!



Zelf had ik Renate getrokken en ben toen aan de slag gegaan met onderstaand cadeaudoosje.






Ik heb het doosje gemaakt met behulp van het scoring board en het envelop punchboard. 

In het kleine doorsje heb ik vouwboekje verwerkt en de tekeningen zelf gemaakt met pinterest als inspiratie onder de term kerst doodling. 

Vond het een leuk project om te maken, kostte wel even wat tijd en denk werk, maar ben zelf trots op het eindresultaat!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...