zaterdag 9 januari 2021

KIC Challenge #149 Liefde!

 Hallo allemaal!

Afgelopen zondag zijn we op ons challengeblog en in onze facebookgroep 

Kaartjes Inspiratie Challenges 

gestart

met uitdaging #149 

Liefde



Je mag meedoen met 2 kaarten, dat kan tot 30 januari 18.00 uur.
Je mag je kaarten linken met Inlinkz onder het beriicht bij de bekendmaking van deze challenge op het challengeblog.
Graag linken naar je kaarten, niet naar je hele blog.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage.




Ik heb scrappapier gebruikt van Forever Friends, van de papierblok Springtime. 

Diverse hartjes stansen en 3d plaatje van forever friends.

Ik werkte bij deze kaart voor het eerst met Nuvo Crystal Drops, maar maakte meteen een schoonheidsfoutje. Heb dit zo goed als mogelijk proberen op te lossen,  maar wellicht valt het jullie ook nog op. 
Voor mij vergt dit nog wat oefening. 

Voor de verdere afwerking nog een scrapbloemetje gebruikt en stickles glitterlijm.



Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep 
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten emailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar van het challengeblog, dan zal Renate je kaarten in de facebookgroep plaatsen zodat je toch mee kunt doen. 

De sponsor van deze uitdaging is Hobbyshop Veldmaat
Mijn bijdrage zal te zien zijn tijdens de 1ste reminder 
die geplaatst wordt op zondag 10-1-2021.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...