zondag 15 november 2020

Welkom Sinterklaas!

 Hallo allemaal! 


Gisteren is Sinterklaas weer aangekomen in ons Land, en wel op de Dieuwertje Kade. 

Een geheime plek, die niemand weet te vinden, want we leven in een vreemde tijd. 

Nog steeds is Corona deel van ons leven, en moeten we ons nog altijd aan de 1,5 meter afstand houden. 

Er worden nog steeds mensen ziek, er zijn nog steeds mensen die geen verantwoording nemen, en zich niet aan de regels houden. 


Maar ondanks alles gemoederen rondom Corona, heten wij Sinterklaas en zijn Zwarte pieten welkom in ons huisje.  

Ik ben creatief aan de slag gegaan met de silhouette curio om een landschaplabel te maken, en met vilt om sinterklaas, zijn pieten en het paard te maken. 

Bij het maken van de sint en zijn pieten heb ik mij laten inspireren door Els.

De krans heb ik van mijn moeder , dit is een takkenkrans , en daaromheen was al klimop gewikkeld, die ik mooi heb laten zitten.

Vervolgens de vilten figuurtjes in de krans geplakt met het lijmpistool. 

En ik heb naderhand nog lampjes in de krans gedraaid, maar dat zie je niet op de foto's hieronder :



Ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden. 

Ik vond het in ieder geval super leuk om te maken. 
Denk als ons dochtertje nog wat groter is ze dit ook beter zal begrijpen. 




 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...