zondag 29 november 2020

KIC Challenge #147 Kerst cadeau tag!

Hallo allemaal!

Vandaag de zie je op ons challengeblog en in onze facebook challenge-groep de 4de en laatste reminder van onze uitdaging #147

Maak een Kerst cadeau tag.


Je mag meedoen met 2 tags, dit kan tot 5 december 18.00 uur.
Je mag je tags < hier > linken met Inlinkz.
Graag alleen linken naar je tags, niet naar je hele blog.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:










Zoals jullie kunnen zien, heb ik er een kerst- schud - tag- doosje van gemaakt. 
Binnen in zit een klein 3d- plaatje verwerkt van Mylo and friends, en glittersterretjes erin voor het schudeffect. 
Achteraf gezien ben ik van mening dat ik er wat te weinig sterretjes in heb gedaan, maar ach, daardoor niet minder leuk om te maken! 

Als je geen blog hebt mag je je tags achter laten in onze facebookgroep
in het daarvoor bestemde album.

De sponsor van deze uitdaging is designteamlid Astrid.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...