zondag 26 maart 2023

KIC Challenge #177 Slimline kaart met het thema Vlinders en KIC Challenge #178 Cijfers op je kaart!

 Hallo allemaal!

De weken vliegen voorbij en vandaag is er inmiddels weer een nieuwe challenge gestart op ons challengeblog. 

Maar ook van de vorige challenge heb ik mijn bijdrage voor het DT nog niet met jullie gedeeld, en hier zal ik dan ook eerst mee beginnen. 

KIC Challenge #177 Slimline kaart met het thema Vlinders:

Slimlinekaart 

Het formaat voor een enkele kaart is 10.5 cm x 21 cm of voor een mini slimlinekaart 9 cm x 15,5 cm.

Het thema is Vlinder(s)

Je mocht de kaart horizontaal of verticaal maken.


Sponsor van deze uitdaging was designteamlid Nicolette
Nicolette dank je wel voor je sponsoring.

KIC Challenge #178 Cijfers op je kaart!

Deze keer willen we graag een 

cijfer 

op jullie kaart zien. 


Je mag meedoen met 2 creaties. 
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 26 maart 2023.
De uitdaging loopt tot 22 april 18.00 uur 2023.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.

Als je geen blog hebt mag je je kaarten plaatsen in onze facebookgroep
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen blog of facebook dan mag je een goede foto van je kaarten emailen naar renatekaarten@gmail.com of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar van het challenge-blog.

Sponsor van deze uitdaging is Hobbyshop Veldmaat




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...