zondag 26 februari 2023

KIC Challenge #174 Alles Mag,behalve een kaart; KIC Challenge #175 Kaart om te liften en KIC Challenge #176 Hartjes op je kaart!

 Hallo allemaal!

Ik ga weer eens even de tijd nemen om jullie mijn DT -bijdrages te laten zien voor het KIC Challenge Blog. 

Vandaag is er weer een nieuwe  challenge gestart, maar hierover in een volgend bericht meer. 

KIC Challenge #174 Alles Mag, behalve een kaart:

Ik was aan de slag gegaan met een wc rolletje, en wilde in eersre instantie een telefoonhouder ervan maken, maar uiteindelijk is het toch een kalender geworden. 

Deze kan je als tafelkalendertje gebruiken, waarbij je alles kan veranderen. Zowel de maanden, de dagen en de datum .

Vind dit overigens ook erg leuk voor ouder wordende mensen als geheugensteuntje, als ze niet meer zo goed weten wat voor een dag of maand het is. 








KIC Challenge #175 Kaart om te liften:

Een kaart om te liften, is eigenlijk een kaart namaken aan de hand van een voorbeeld, Aan bepaalde maten moet je je dan houden, maar de invulling qua kleuren en plaatjes is dan aan jezelf. 




Iemand die ik ken, is zwanger van haar 2e kindje, en om deze reden had ik het thema van deze challenge gecombineerd met een kaart om haar te feliciteren met deze gebeurtenis. 

Een handgemaakte kaart geven, is dan net wat persoonlijker, dan alleen maar een appje sturen of mondeling feliciteren, 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...