donderdag 2 juni 2022

Stoffen luiertje!

 Hallo allemaal!

Hier ben ik weer.

Gisteren avond achter de naaimachine gaan zitten nadat ik de dag ervoor wat patronen had gezocht op internet om kleding te maken voor de babypop.

Ik heb nu eerst een stoffen luiertje genaaid, en ben helemaal verliefd op het resultaat.

Ik heb een tijd geleden meerdere stoffen gekregen van een vriendin die aan het opruimen was, en had nog kleine gekleurde handdoeken liggen die zich hier ook perfect voor lenen qua kleuren combinatie, dus heb dit zo gecombineerd. Daarna in plaats van klittenband de keuze gemaakt om kam snaps te gebruiken.

Van ditzelfde gekleurde stof heb ik 2 weken geleden ongeveer het kussen van het bobike kinderfietsstoeltje opnieuw bekleed. Al valt het hier heel anders uit dan bij de luier.

Inmiddels is dit stoeltje achterop mijn elektrische fiets bevestigd, en kan ik gezellig met mijn dochtertje samen nog heel wat fietstochtjes gaan maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...