zondag 6 december 2020

KIC Challenge # 148 Gnomes!

Hallo allemaal!

Vandaag starten we op ons blog en in onze facebookgroep 

Kaartjes Inspiratie Challenges

 met de laatste uitdaging van dit jaar, wat gaat de tijd toch snel.

De opdracht is: Gnome(s)


Je mag meedoen met 2 creaties, dat kan tot 2 januari 18.00 uur.

Je mag je creaties op het challengeblog linken met Inlinkz, graag linken naar je creaties, niet naar je hele blog.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:



Ik heb de gnomes uitgesneden met de silhouette curio, en de kerstboompjes zijn van een stans van Joy Crafts. 


Als je geen blog hebt mag je je creaties achter laten in onze facebookgroep 
in het daarvoor bestemde album.
Heb je geen van beiden dan mag je een goede foto van je creaties emailen naar renatekaarten@gmail.com 
of contact opnemen via het contactformulier in de sidebar dan zet ik je creaties in de facebookgroep zodat je toch mee kunt doen.

De sponsor van deze uitdaging is:
ons desingteamlid Astrid



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...