donderdag 20 april 2017

Creative Sketchy Girls # Challenge 11!


Hallo allemaal!

Onze tiende challenge had  maar 20 deelnemers!! 



Vandaag is het weer de 20ste van de maand en beginnen we weer met onze 11 de challenge. 

Deze keer met het thema Bloemen en Vlinders.

Ik ben aan de slag gegaan met een digi van onze sponsor  Fabrika Fantasy Digital Stamps, genaamd Spring Fairy.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:







Het designpapier wat ik gebruikt heb is afkomstig van Studio Light (Home & Happiness), en van Craft Sensations  (Papercraft Designs Mix & Match Collection 1).

Digi stamp uitgeprint op Water Art papier en ingekleurd met Stampin'Write Markers. 

De tekst lang geleden is op de pc gemaakt.



Onze sponsors  zijn:

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Onze challenge loopt tot en met 
maandag  15 mei.

De creaties van de andere DT-leden zijn ze te zien op het challenge-blog.



1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...