zondag 4 december 2016

KIC Challenge 98 Sketch!




Hallo allemaal!

KIC Challenge 97 met het thema alles mag zit er weer op en wat hadden we veel deelnemers 
๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ!

Vandaag gaan we weer van start met een nieuwe challenge, en dit keer gaan we aan de slag met een sketch gemaakt door onze Krista.


Het was de beurt aan team roze om aan de slag te gaan met deze sketch:



Dit is mijn bijdrage:



Het plaatje kwam ik tegen op Pinterest en vond ik erg leuk om ervoor te gebruiken.
Ik heb stansen gebruikt van Joy Crafts Noor Design, en Craft Emotions. 

Onze sponsor is :




Deze challenge loopt tot en met zaterdag 17 december 2016 tot 23:00.

Meedoen kan via onze Facebookgroep, of door jullie creatie te sturen naar kaartjesinspiratiechallenges@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...