woensdag 20 juli 2016

Creative Sketchy Girls # Challenge 2!



Hallo allemaal!

Onze eerste challenge heeft 18 deelnemers mogen bereiken, en daar zijn we natuurlijk super blij mee!
Hopelijk is dit een begin en zullen er bij iedere challenge meerdere volgen.

Vandaag is het weer de 20-ste van de maand, en dat betekend dat we van start gaan met een nieuw sketch, een nieuwe challenge.

Uiteraard mag je deze ook weer draaien, roteren of spiegelen, zolang de sketch maar duidelijk te zien is.

De sketch kan je hieronder zien:


Hieronder zien jullie mijn bijdrages:




Ik heb met veel plezier aan deze kaarten gewerkt, en de digi's waar we mee werken krijgen we ook gesponsord door de sponsor. 

Door omstandigheden kon mijn collega DT-er Patricia niet met haar digi aan de slag gaan, zodoende heb ik deze ronde 2 kaarten gemaakt. 

Beide zijn heel anders geworden, maar beide wel gekleurd met Stampin'Write Markers. 
En bij beide heb ik ook gebruik gemaakt van de Wink of Stella Brush Pens.



Onze sponsor is:


Deze challenge loopt tot en met 15 augustus.

We zouden het leuk vinden als jullie met ons mee doen! 

Ga snel een kijkje nemen bij het challenge-bericht, om te genieten van de creaties van de andere DT-leden.



2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je Patricia even geholpen hebt, 2 leuke kaartjes weer Kimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig toffe kaart. Supermooi. en bedankt voor ze snel nog een 2 de kei toffe kaart te kunnen maken.

    Grtjs
    Claudia
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...