zondag 1 maart 2015

KIC Challenge 54 Bingo-Challenge!



Hallo allemaal!

Vandaag is  het weer tijd voor een nieuwe  challenge bij Kaartjes-Inspiratie-Challenges-Blog.



We gaan alweer van start met challenge 54 en dit keer een Bingo-challenge. 

Dit is de bingo-kaart:






Hieronder zien jullie mijn bijdrage:



Ik heb het kaartje voor de challenge gecombineerd met de sketch van Kaarten Maatjes voor de scrapuitdaging van Februari. 

Ik hoop dan ook dat Darja deze kaart al ontvangen heeft, en anders ziet ze hem nu eerder.

Voor dit kaartje heb ik mijn Stampin'up!® Materialen weer eens te voorschijn gehaald. 
Het gaat hierbij om de stempels en de stempelinkt. 

Voor het designpapier heb ik grotendeels allemaal resten gebruikt die ik nog had liggen. 


De sponsor voor deze challenge is :


Zij sponsoren een cadeaubon ter waarde van €10,-.

Doen jullie weer mee met deze leuke uitdaging?? 

Deze challenge loopt tot zaterdag 14 maart 2015 22:00

Ben natuurlijk wel benieuwd naar jullie reacties over mijn bijdrage!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...