zondag 8 februari 2015

KIC Challenge 52 Valentijn!



Hallo allemaal!

Inmiddels is het alweer een weekje geleden dat er een Valentijns- Challenge van start is gegaan op ons challenge-blog.  
We vinden het natuurlijk super dat we al 20 deelneemsters hebben, maar het zou nog leuker zijn als we meerdere deelnemers krijgen! 

Zelf had ik het niet gered om een kaartje klaar te hebben met het ingaan van de challenge, omdat ik toen nog niet alles op orde had hier, maar inmiddels ben ik helemaal gesetteld in mijn nieuwe appartement, en kan ik lekker freubelen in mijn eigen hobbykamer!

Hieronder mijn Valentijns-creaties: 



Voor nog meer inspiratie verwijs ik jullie door naar het challenge-bericht  

Deze loopt tot zaterdag 14 februari 2015!




1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...