vrijdag 11 november 2011

Happy Birthday!

Hallo allemaal!


De laatste 2 dagen ben ik aan de slag gegaan met de workshop die ik had aangevraagd bij de club: Cards and Scraps en deze heb ik gecombineerd met de monday-sketch van 9 november op Lischa's - Scrapforum.
Mijn tante is 14 november jarig en die houdt vanavond haar verjaardag,en aangezien zij nu toch niet op de pc zal kijken wil ik hem niet van jullie onthouden.
Het was even wat werk,maar ik vond het super om te maken.







Ik heb met okergeel en licht bruin cardstock gewerkt en het scrappapier is van DCWV Classique.
De foto is van mijn tante,die heb ik via mijn nichtje gekregen.
Voor de randjes en de papieren bloemetjes heb ik stansen van Crealies gebruikt.
Verder ook nog gebruik gemaakt van Nestabilities,stoffen bloemetjes en daarin meeldraadjes verwerkt, eyelets,organzalint,een stukje kant en de  naam en leeftijd heb ik gemaakt met behulp van de alfabet stans van Quikutz, genaamd Sketchbook.
Het stempelafdrukje is van Magnolia en heb haar ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden.
Ook heb ik bij de zijkant van het afdrukje weer "verouderingseffecten"aangebracht met de copper kleur van Eye Catcher's.
De tekst Hapy Birthday heb ik gemaakt op de pc met een tekstverwerkingsprogramma.





6 opmerkingen:

  1. Waaw Kimmie, even wat werk zegt ze dan !
    Daar zit volgens mij heel veel werk in maar het resultaat is echt verbluffend !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is knap werk hoor! Zal ze wel blij mee zijn!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ooo wat een schitterende creatie heb je ervan gemaakt!

    dat zal ze wel erg mooi vinden!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Kimmie,

    Daar heb je toch even aangezeten hé, maar het eindwerk is wel super geslaagd hoor !!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart, maakt het altijd zo persoonlijk met een foto erop, super.

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...