maandag 22 augustus 2011

Trouwkaartje 2 !

Hallo allemaal!


Gisteren ben ik weer creatief aan de slag gegaan met het 2e trouwkaartje,zodat mijn collega a.s. donderdag kan kiezen uit 2 kaarten.
Ik wil met dit kaartje natuurlijk meedoen aan een aantal challenges,en dat zijn de volgende:






Zoals jullie kunnen zien heb ik veelal gebruikt gemaakt van wit cardstock. Het scrappapier is van de Summer Breeze blok van First Edition Paper.
Ik vind de serie's blokken wat ze van dit merk hebben uitgebracht helemaal geweldig,en zal er wellicht in de toekomst nog meer bij kopen.Maar eerst eens iets opmaken wat ik hier nog allemaal heb liggen (en dat is een heleboel!).
Verder gebruikt gemaakt van nestabilities,embossingfolder,en creatables voor de basis, en verder een wit kantje, wit satijnen lint 3mm,splitpennen (van de xenos afkomstig) en zilveren glitterlijm voor de verdere afwerking.
Het randje heb ik geborduurd als stikrandje; m.b.v de Quilt Stencils van Marianne Design.

1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...