vrijdag 19 augustus 2011

Trouwkaartje 1 !

Hallo allemaal!


Zoals ik al eerder schreef heb ik nu een opdracht om een trouwkaartje te maken,en aangezien ik een paar dagen vrij heb gehad ben ik gisteren alvast begonnen aan een trouwkaartje wat ik vandaag heb afgemaakt.
Ik wil echter in de loop van de komende week nog een kaartje maken zodat mijn collega dan kan kiezen uit 2 kaartjes.


Ik wil met dit kaartje meedoen aan de volgende challenges:


Ik heb bij dit kaartje gebruikt gemaakt van een van mijn nieuwe aangeschafte Creatables van  Marianne Design,hier is ook de kaartvorm van gemaakt.
Het scrappapier is van de Paperpad Wedding (Kars) en van een glitterpapierblok van de Action.
De bloemetjes zijn ook creatables,en het hartje van de bloem is van een van de mallen van Crealies vastgezet met zilverachtige bloemetjeseyelets, en de takjes zijn geponst met de Martha Stewartpons.
Het stempelafdrukje ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en glitter effecten aangebracht m.b.v. de atyouSpica markers.


1 opmerking:

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...