woensdag 10 augustus 2011

Duo Challenge #8 !

Hallo allemaal!!

Het is alweer 2 weken geleden dat ik had gepost, wat gaat de tijd toch snel!!
Ik heb echter niet stil gezeten,heb 2 kaartjes nog gemaakt met borduren en 3d, en gisteren ben ik aan de slag gegaan met het patroon voor mee te doen aan Duo-Challenge #8,waar ik gelukkig tot 15 augustus te tijd voor had.
Ik ben eerst nog naar meerdere challenges opzoek gegaan waarmee ik het kaartje kan combineren,en dat zijn de volgende:


Ik heb voor deze vakantie-trolley licht geel cardstock gebruikt,en het scrappapier is van HIDEAWAY By Lauren Jung (First Edition Paper),die ik gekocht heb bij Harlekino in Gulpen.
Het stempelafdrukje heb ik lange tijd geleden eens gekregen van Mariska en deze heb ik ingekleurd met Coloursoft Derwent Kleurpotloden en de glittereffecten aangebracht met stickles en de O2-brush pen.
Verder het kaartje versierd met een randje en bloemetjes van Crealies,Creatables (de krul en de vlindertjes), 2 knoopjes aan de voorkant vastgezet met scrappersfloss,en nog wat strass-steentjes.
In de binnenkant van het koffer heb ik de linkerkant versierd,waar ik een geldtasje erop verwerkt heb,en dit heb ik gestikt met behulp van de Quiltstencils van Marianne Design. en ook hierop een knoopje vastgezet met scrappersfloss.
De rechterkant heb ik bewust leeggelaten zodat er altijd ruimte is om iets te schrijven.


Ben benieuwd naar jullie reacties!!
Verder wens ik jullie nog een hele fijne avond!





5 opmerkingen:

  1. Leuk koffertje! Mooi gemaakt en echt gaaf zo'n modelletje!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig Kaartje Kimmie!
    Succes met alle ambities.
    Lieve groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje kim
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi kim
    bedankt voor je reacties op de geboorte kaatrjes van mijn moeder.
    ja had in je reactie gezet dat k ze had gemaakt maar mijn moeder ( sygrid) heeft deze gemaakt.
    staat ook in de beschrijving van de kaarten
    groetjes chantal
    &
    sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello dear Kimmie, I hope you are well and happy :)
    Gorgeous card hun, I love the design and the image is so pretty
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...