woensdag 21 juli 2010

Een baby!

Hallo allemaal

Vorige week heb ik een een babykaartje gemaakt, en deze staat  in de vitrine op mijn werk voor de verkoop.
Bij dit kaartje heb ik 2 soorten scrappapier gebruikt van My Minds Eye en overal zigzaglijntjes geborduurd met behulp van de Quilt Stencils nr QU0601 van Marianne Design.
Bij dit kaartje heb ik een 3D plaatje gebruikt en er een emblischement op geplakt van een rammelaar.



Een goede vriendin van me is op 10 juni bevallen van een zoontje die de naam Casper draagt.
Ik moet nog altijd op kraamvisite gaan en omdat ik graag zelf een kaartje wilde maken om bij het cadeautje te geven ben ik vanavond eens aan de slag gegaan.
Ik doe met dit kaartje mee aan sketch #33 van House of Sketches.
Ik heb wederom gekozen om met een 3D plaatje te werken.
Verder 2 verschillende soorten scrappapier, een stukje wit cardstock wat ik een tijdje geleden door de cuttlebug bij mijn moeder heb gedraaid, een stickseltje gemaakt met behulp van de Quilt Stencils nr QU0601 van Marianne Design,en 2 kralen- beertjes erop geborduurd.


7 opmerkingen:

  1. schitterende kaartjes kim
    erg leuk gedaan
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oohhh wat lief!! Hee leuk
    gedaan
    Bednakt voor het meedoen aan HoS
    Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie n lief kaartje heb je gemaakt

    bedankt voor het meedoen met HOS
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Kimmie, bedankt voor je leuke reactie op mijn blog! Wat een super leuke kaartjes heb je gemaakt! Mooie kleuren! Veel succes met de challenge van HOS, erg leuke sketch is dit he! Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke babykaart! Mooi gemaakt, hoor! Erg leuk!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...