donderdag 15 oktober 2009

Mijn eerste Award


Hallo allemaal

Ik heb gisterenavond mijn eerste award gekregen van Melanie.
Melanie is mijn vriendinnetje,dus daarom wil ik je natuurlijk ook heel erg bedanken dat je hem hebt doorgegeven aan mij!
Vandaag heb ik deze Award ook nog eens gekregen van Mariska, dus bij deze wil jou natuurlijk ook heel erg bedanken! Vind ik erg lief!


Er zijn echter regels aan verbonden:
1. Zeg dank je wel tegen de geefster.
2. Vertel 10 eerlijke dingen over jezelf.
3 Geef hem aan 9 anderen.


Nr 1: heb ik hierboven gedaan.
Nr 2: *1 Ik ben heel erg behulpzaam
         *2 Ik ben werkzaam in de zorg
         *3 Melanie en Suzanne zijn mijn beste vriendinnen
         *4 Ik ben heel creatief
         *5 Ik doe graag kaarten maken
         *6 Ik vind het leuk om af en toe eens sieraden te maken
         *7 Borduren op stof doe ik sinds kort ook wel eens,wat ik erg leuk
               vind
         *8 Ik zit iedere dag achter pc te kijken naar mijn blog. Vind het het
               helemaal geweldig dat er reacties komen over de hele wereld
         *9 Het liefste zou ik in een hobbywinkel willen werken of er zelf
               eentje beginnen.
         *10 Het was toch wel moeilijk om 10 dingen over mezelf op te noemen.
Nr 3: 1. Mina
          2. Chris
          3. Linda
          4. Terry
          5. Angela
          6. Juls
          7. Jill
          8. Kazan
          9. Martine

Ik vond het wel heel moeilijk om te kiezen aan wie ik hem zou doorgeven, omdat ik niet weet of je ze iemand dubbel zou kunnen geven,maar heb geprobeerd een zo goed mogelijke keuze te maken.
 


5 opmerkingen:

  1. dank je.. ik las hem al hier en daar... haha wat een vragen... pfh! maar ga mijn best doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Kimmie, dankjewel, ik ga m'n best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow Kimmie, thank you so much for this wonderful award
    Mina xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey meis!!

    Graag gedaan hoor!
    En kijk maar, voel je zeker niet verplicht ;)
    Enne...het is je van harte gegunt.

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey meis,
    wat leuk dat je volger bent geworden :D En van harte gefeliciteerd met je award !!

    Liefs, Nyna x

    BeantwoordenVerwijderen

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...