vrijdag 16 december 2022

KIC Challenge #172 Paddenstoelen/ KIC Challenge #173 Condoleance!

 Hallo allemaal! 

Ik zit niet vaak achter mijn pc, dus ik loop weer achter met mijn bijdrages voor het designteam van Kaartjes Inspiratie Challenges met jullie te delen. 

In deze post, deel ik  mijn bijdrages die ik had gemaakt voor  de 2 voorlaatste challenges .


KIC Challenge #172 Paddenstoelen:


Je mag meedoen met 2 creaties, die je kan linken onder aan het bericht op het challenge-blog
 Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 9 oktober 2022.
De uitdaging loopt tot 5 november 18.00 uur 2022.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.


De sponsor van deze uitdaging was Angela's HobbyCorner

 

KIC Challenge #173 Condoleance:

Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder aan in het bericht op het challenge-blog. Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 6 november 2022.
De uitdaging loopt tot 3 december 18.00 uur 2022.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.


De sponsor van deze uitdaging was Hobbyshop Veldmaat






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...