vrijdag 14 oktober 2022

KIC Challenge #170 Bingo! / KIC Challenge #171 Dieren!

Hallo allemaal! 

Ik heb de laatste periode niet veel tijd besteedt aan mijn blog, of achter de pc om op tijd mijn bijdrages als designteamlid van het  Kaartjes Inspiratie Challenges Blog hier met jullie te delen. 

Nu komen er dus meteen 2 die ik hier nog niet heb laten zien. 

KIC Challenge #170 Bingo:

Je mag de rijtjes horizontaal, verticaal en/of diagonaal gebruiken. Alle rijtjes mag natuurlijk ook. 


lint - bloemen - sisal
blauw - wit - kraft
vlinder - parels - tekst

Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder in dit bericht. Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 14 augustus 2022.
De uitdaging duurt tot 10 september 2022 18.00 uur.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.

Ik had deze kaart gemaakt voor een neefje van mijn dochter die 2 jaar was geworden. Ik had gekozen voor het rijtje, Blauw- Wit en Kraft 

De sponsor van deze uitdaging was Hobbyshop Veldmaat


KIC Challenge #171 Dieren:



Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder in dit bericht. Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.
Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 11 september 2022.
De uitdaging loopt tot 8 oktober 18.00 uur 2022.
Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.




De sponsor van deze uitdaging was Knutselateljee











 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...