maandag 6 juni 2022

KIC Challenge #167 Maak een mannenkaart!

 Hallo allemaal !

Ik ben creatief aan de slag gegaan voor de 1ste reminder van onze #167 uitdaging met het thema:

maak een Mannenkaart

Je mag meedoen met 2 creaties, deze mag je linken onder het bericht op ons challenge-blog . Graag linken naar je kaarten/creaties, niet naar je startpagina.

Je kaarten mogen niet ouder zijn dan de start van deze uitdaging, 22 mei 2022.

De uitdaging duurt tot 18 juni 2022 18.00 uur.

Als gastdesigner kun je niet meedoen met deze uitdaging.

Hieronder zien jullie mijn bijdrage:

Ik vind mannenkaarten altijd wel een uitdaging om te maken, maar gelukkig bestaat onze vriend Pinterest er waar het bruist van de ideeën en inspiratie. Daar vind ik dan een leuk voorbeeld, waar ik mee aan de slag ga, en mijn eigen draai aan geef.

Ben benieuwd naar jullie reacties!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...