woensdag 5 januari 2022

✨✨✨Divine Destiny Collection! ✨✨✨

Hallo allemaal!

Deze collectie met drie oliën en een protocolboekje zal 166,97 euro kosten. 140 pv en code 38479

We begrijpen dat is best aan de prijzige kant en daarom bieden we iedereen die hem besteld als bestaande member en als nieuwe member(dus je moet wel member zijn) een gratis training aan van 21 dagen.

We starten op 2-2-2022 en zullen drie weken lang je helemaal meenemen in de werking van elke olie en daarbij je tools en opdrachten geven om nog dieper dit protocol te kunnen ervaren.

Tijdens de training zal Corinne van der Moolen actief zijn samen met het IDOC team. Denk aan oa:

Drie live geleide meditaties die of helend zijn of inzicht gaan geven
Live groepshealing
Live reading met orakelkaarten
Affirmaties
Adem oefeningen
Inzicht en doe oefeningen
Etc, etc!

En we doen ook nog een mooie giveaway!

Ik beloof jullie bij deze dat het een hele waardevolle training gaat zijn.

Wacht niet te lang met bestellen. Ik verwacht dat deze namelijk heeeeeel snel uitverkocht gaat zijn.

Ik sta weer helemaal aan door dit product, wie nog meer?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...