maandag 1 november 2021

13 ᖇEᗪEᑎEᑎ ᗯᗩᗩᖇOᗰ ᒍE GEEᑎ ᑭᖇEᗰIᑌᗰ ᔕTᗩᖇTEᖇ KIT ᗰOET KOᑭEᑎ ᐯᗩᑎ YOᑌᑎG ᒪIᐯIᑎG!

 Hallo allemaal!

Mensen vragen zich wellicht af “wat doe je nu eigenlijk met die Young Living producten” en “geef me eens 1 goede reden waarom ik ermee zou moeten starten”…

Ik heb besloten om het anders aan te pakken…. Ik ga mensen niet langer proberen te “overtuigen” waarom ze wel of niet zouden moeten starten met de producten van Young Living.

Sterker nog… ik ga je alle redenen opnoemen die ik kan bedenken waarom je het vooral NIET zou moeten doen.

Waarom jouw lijf, jouw gezondheid en die van je gezin niet de investering waard zijn van 187,24 euro.

Ik heb het terug gebracht naar wat volgens mij de 13 belangrijkste redenen zijn om het dus NIET te doen.

Dit heeft me bloed, zweet en tranen gekost… dat kan ik je wel vertellen.

Maar ik doe het voor jullie… omdat ik jullie van jullie hou…

Bij deze… Graag gedaan alvast!

Klaar ervoor? Hier gaan we ….

De TOP 13 REDENEN dat je GEEN Premium Starter Kit van Young Living wilt kopen :

  • Jij hebt je emoties altijd volledig onder controle.
  • Jouw spijsvertering werkt altijd perfect en je bent helemaal tevreden met je gewicht (altijd al geweest bovendien).
  • Jij en je kinderen worden nooit ziek. (Óf jij geniet er gewoon van om ziek te zijn dat kan ook. Jij kunt dit uiteraard alleen maar zelf bepalen.)
  • Jij wordt elke ochtend fris en fruitig wakker omdat je wederom de beste nachtrust van je leven hebt gehad.
  • Je leeft in een bijzonder prettige bubbel en komt hierdoor in je dagelijkse leven nooit in aanraking met gifstoffen en chemicaliën.
  • Je huid is 1 grote, reuze heppie de peppie porie die nooit uitbreekt en bovendien heeft jouw huid die nog steeds zo strak is als een babyvelletje nooit extra aandacht nodig. Zowel niet in de zomer als in de winter.
  • Jij ervaart nooit spierpijn of menstruatie krampen of een andere ongemakken die voortkomen uit je bestaan als een menselijk wezen.
  • Je bent altijd super gefocust, nooit afgeleid en je hebt een geheugen dat je nooit of te nimmer in de steek laat.
  • Je krijgt het nooit warm. Niet door de menopauze, niet door de zon, gewoon helemaal nooit.
  • Je verkiest de geur van je natte hond, de kattenbak, van stinkschoenen, van poepluiers en sigaretten altijd boven een fris ruikend huis. En het mooie is… wanneer je vrienden op bezoek komen… doen zij dat ook.
  • Je hebt de hele dag door meer energie dan een kleuter op een sugarrush.
  • Je bent totaal vrij van alle zorgen, problemen en ongemakken die zich manifesteren in de vorm van stress.
  • Bovendien heb je er een hekel aan om 40 à 50% korting op je aankopen te besparen.(De totalewaarde van dit starterspakket is immers gewaardeerd op € 340. Dus als je een hekel hebt aan geld besparen, zou je het absoluut NIET willen als je het nu zou kunnen kopen voor € 187,24.

Oké lieve vrienden! Hier zijn ze dan!

De TOP 13 REDENEN dat je GEEN Young Living-startpakket wilt kopen.

Zeg niet dat ik nooit iets voor je heb gedaan.

Maar stel nu dat je toch die REBEL bent die WEL deze belachelijke kit wilt.

Omdat je het toch niet over je hart krijgt om tegen jezelf en je gezin te zeggen dat jullie gezondheid deze investering niet waard is… stuur mij dan een bericht, en ik help je graag verder!

Ik zal het tegen niemand zeggen. Beloofd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...