woensdag 4 augustus 2021

Lushious Lemon!

Hallo allemaal!

Whoooooaaaaaaaah! Lushious Lemon is er ook!

Nieuw in ons assortiment!
In Amerika zijn ze hier laaiend enthousiast over. Ik laat mij verrassen. Deze gaat het mandje in bij mijn volgende maandelijkse bestelling!

Omschrijving Young Living:
Lushious Lemon heeft een verkwikkende, krachtige geur die iedere ruimte met vrolijkheid vult. De vrolijke citrusnoten van Lemon Myrtl en Lemon, de frisse en bloemachtige geur van Ylang Ylang en de koele, uitnodigende geur van Eucalyptus Globulus en Spearmint zorgen ervoor dat Lushious Lemon perfect is als dagelijks luchtje of toevoeging aan je favoriete douchegel voor een goed begin van de dag.

Lushious Lemon Essential Oil (EU) 15 ml
Prijs: € 46,46EUR
PV: 39,75
Artikelnummer: 37323

Essential Rewards Only.
Niet te bestellen met punten


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...