woensdag 7 juli 2021

1ste inwijding Dolfijnen Reiki!

Hallo allemaal!

Ik heb vanavond om 20:00 mijn eerste inwijding gehad met dolfijnen reiki.

Het was een bijzondere ervaring.

Liggend op bed met op de achtergrond relaxing music for stress relief, dolphin singing, soothing music for meditation, therapy, sleep mijn ogen dicht, diep in en uitademend, met een steen in mijn handen stroomde de energie door mijn lichaam.

Ik had het gevoel dat ik werd opgetild, en meegenomen werd in het golvende water.

De steen had ik eerder op de avond uit de voortuin gepakt, afgespoeld en schoongemaakt en heb er het eerste symbool/eerste rune op getekend met permanent markers.

Wave Rider Symbol

Laat de Reiki je ontspannen
Golvend water alle gedachten verbannen
Voel de zuivere liefde van dit dier
Laat het een bron zijn van plezier
Kom tot jezelf, jouw unieke Zijn
En ervaar de kracht van de Dolfijn.

Zijn jullie ook bekend met Dolfijnen reiki?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

KIC Challenge #184 t/m #187

 Hallo allemaal! Vandaag wil ik weer even wat creaties met jullie delen die ik heb gemaakt voor het designteam van het Kaartjes Inspiratie C...